ÄNTLIGEN HELG!

åh vad nöjd jag är, men inte lika nöjd över att jag får 1 dag ledigt innan det är dags för en ny vecka, det må vara mitt största misstag just nu känns det som, behöva jobba lördagar varannan vecka, haha, men jag får skylla mig själv. har jobbat med en ny kille idag, han var trevlig :-) alltid kul att träffa lite nytt folk, men han var fanimig Lars Hanssons dubbelgångare, så galet lik! så det var kul att se :-) hehe.
ska försöka få nån pic på han då jag lär känna han lite bättre sen, så får ni själva se ;) (ni som vet vem Lars är).

För övrigt har jag fått reda på att jag kommer få min första lön nu på ONSDAG, den 1 december. WIHO.
så den 1a varje månad kommer hädanefter bli min lönedag :-) spännande o se hur mkt jag kommer få ..

idag är jag sjukt trött, så nu ska vi bara slappa o slå på en god film, precis som vi gjorde igår! ;)
nu har jag på mig min MYSIGA ROSA ONEPIECE SPARKDRÄKT, det bästa inköpet NÅNSIN!

så massa pussar på er.
jag saknar er där hemma.

Det här var min outie idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0