ÅNGEST SAKNAD KÄRLEK

Har haft en sjukt bra helg med mina sambos, mackan och min älskade pojkvän.
i lördags gick vi ut, på buddha biljard hamnade vi - med biljardspelning ofc, men jag hade önskat att vi hamnade på ett lite mer dragit ställe. men annars har det varit trevligt :-)

och såklart har helgen varit HELT jävla underbar då jag fått rå om Krille, finns ingen människa som är så underbar.
hade verkligen sjuk jävla ångest imorse när jag åkte o lämnade han på sentralstation, har varit såå nära på att börja gråta hela dagen för jag saknat han, haha, det värsta av allt är att det är sant.

som sagt, jag älskar Kristoffer Byström mest av allt i hela världen. finns ingen som kan ta hans plats, ever !

haha, nog om kärlek nu, saknar han enormt som ni fattar :-)

nu ska jag försöka plugga det här helvetesskapet. FAN FAN FAN.
är inte alls lika glad i det.
menmen,good luck.

PUSS



Världens finaste !


Kommentarer
Postat av: cooling

gulli gull krille

2010-11-25 @ 11:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0