Wanna be famous

Usch, har hittat två sjukt braiga låtar som spelas om och om på tuben nu :)
nämligen
Play - Famous
Prima J - Rockstar! PUSS va bra dom är.

Måste greja en skiva innan vi åker ner till Katrineholm så vi har nåt bra o lyssna på :)
Finns ju så sjukt bra låtar nu.

Idag har varit en sjukt seg dag, förstår inte vadtusan jag gjort egentligen!? haha.
Så jag ska ta o röra på mig nu, ska ordna till mig lite sen drar jag på stan och tänkte inhandla
Gina tricots Baseball-jacka, såg att de hade ett par kvar och har hört att dom är slut på typ alla andra ställen i landet, så tänkte att jag måste ha en sån innan det är försent! Har kikat i Kissies blogg lite, oh jesus. haha, skrattretande. hon tror seriöst att hela jävla svenska folket köper en sån där jacka för att hon har en sån och att det är HON som startat trenden? haha. Hon är väl inte precis den första människan man vill vara lik? .....

Aja, sen hade jag tänkt gå o sola och sen ska jag nog färga håret om jag hinner.
Vill fasen pröva på o färga brunt!!! men jag vet att lika fort kommer det säkert bli ljust igen, det suger.

Men jag får se om jag hinner med allt, det visar sig.
Tjingeling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0