träningssugen..

haha, vet inte riktigt vad det är då jag blir sugen på saker hela tiden! USCH. det är jobbigt.
Jag skulle fasen ha stuckit ut o sprungit om jag inte är så galet omotiverad till det.
Skulle först o främst vilja ha lite fräcka kläder, och sen någon att springa med. Men sen kan det ju bli lite svårt då jag inte ens har några skor med mig? converse eller stövlar, vad tycks? hehe.
Nej, så jag får vänta med det.

Men så fort jag flyttat ihop med Krille o skaffat mig lite pengar så ska jag skaffa mig ett gymkort så FORT som bara den.
Hade fasen gått ner 3,5kg under tiden jag varit och rest, och nu, 1 månad senare har jag gått upp 4kg...
fyfasen, vet inte hur det går till? Det måste ha varit under den tiden vi hade ryggsäckarna på oss o vi gick så mycket som vi gick, även att vi svettades ut braaaa mycket vätska pga värmen, så det kanske bara är vätska som satt sig? (får man hoppas....)

Nu kikar jag på Biggest looser (är nog drf jag blir så träningssugen) och Krille ligger bredvid och läser sin bok om Hitler eller nåt(?).

Snart börjar mina älskade program som jag går o väntar på veckan lång, först blire Jade 20.00 på tv4+ och sen blir det Greys anatomy, wohoooooo, därför är jag otroligt glad :)

förresten, jag har inte visat mina kläder jag köpte i förrgår än..



byxorna var dock 1 strlk för stor, men det fanns ingen mindre och dom var
så sjukt snygg, så jag gatt köpa dom ändå :)
love'em.

nu ska jag snart kika på Jade :)
pussssstjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0