tradera

Igår grejade jag lite kläder o sånt o la ut på tradera, spännande :)
o sen måste jag bara säga att jag GILLAR tradera, det finns ursnygga kläder där och om man inte har råd
så är det en sjukt bra lösning man har om man vill ha några nya kläder ;)
Har lagt bud på 3 grejer där nu, ni får se en bild efter att det är avslutat, heheh ;)

idag MÅSTE jag åka till ramsele och sola, sen ska jag nog köpa lite candy, var längesen jag åt det nu :)
sen ska jag åka på kyrkofullmäktigemöte, så det får ni tycka vad ni vill om..

LÄNGTAR EN ÄN GÅNG TILL KROATIEN!
bara 7 dagar kvar nu, sen drar vi :)

Hittade däremot en bild på mig från ett tag sen, jisses va mörkhårig jag va hehe. Va tycks? ;)



Även en otroligt JÄTTE-mogen bild på mig där jag hade mörkt hår... ;P



...eller är det bara så att man ska vara ljus?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0