systemet.

halloj, igår var nog den roligaste dagen på hela helgen, hehehe.
hampe fyllde år, så det började med att vi skulle gratta han :) han fick nå gevär o grejer.
Diesel parfym fick han av mej o Krille, + att han ska få en liten present till sen :)

Igår efter middan åkte jag in till Ramsele o träffade Tina, vi åkte o lånade nyckeln av OK och tänkte
spela tennis, men det sög ju för den "bra" banan var som en sjö, och den andra hade inget nät. Så det bidde inte så mycket spelande ändå.
Efter det åkte vi till kyrkplan och spelade lite boll, det var sjukt kul faktiskt! Efter det började det verkligen
spöööööööööö-regna så vi drog oss o skulle söka efter spegeldammen, viklet vi inte lyckades med.
o efter det åkte vi till mig och käkade tårta o sen följde vi med hampe med min bil för att vi skulle bogsera nån bil på världens lerigaste väg, haha, men kul va det.
Sen fördrev vi tiden bara med att spela spel och sen skjutsade jag hem Tina :)

ikväll blire att kika på fotbollsmatch med Tina, det blir skoj :)

..och GRATTIS världens bästa kille på 20-årsdan!
I love you, Kristoffer Byström!



Fasen så jag saknar jamie, tom & tom ! Härliga killar.
Hoppas vi ses i September, för då kmr vi till London! :)

tjingtjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0