RAIN.

Det bidde inget möte för mig idag då jag först inte ens visste om det var det, men till slut då det visade sig vara det så tog jag gamm-pärlan och åkte iväg. dock till fel ställe, åkte till ramsele istället för edsele. hehe.
Menmen, o nästa gång kommer jag också vara borta.. mycket frånvaro nu! ajaj!

Iaf så när jag kom hem igen så fick jag med Mommie, så vi tog hundarna och gick på en promenad, och lyyyckan som vi hade med oss... hmpf* . hann bara komma ut på vägen så kom världens vattenhink från himlen, spööregn så det skrek om det! men vi lyckades ta oss hela rundan ändå, så det var skönt!

HAR VÄRLDENS FINASTE HUND ! love love .

iaf så har jag sjukt mycket hat i mig mot en person, fyfasen vad det bara skriker och vrider inom mig när jag tänker på denne. USCH vilken idiot. Nån som vet vad man ska ta sig till då man har det?

JUST DET! pappa har köpt en liten vovve som ska hämtas i helgen, ååååh, vad jag längtar :')
Ska verkligen tokmysa med den, ska döpa den till Sixten eller Kax. (har jag bestämt, vilket jag inte fått godkänt än) hehe. vad tycker ni, har ni några bra hundnamn till en liten kille? :)



En av dom här söta valparna kommer hem till oss på lördag! MYS!

Klicka för att se nästa bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0