KLÄDER!

Var jätteskönt att åka iväg till Sundsvall en sväng för att skaffa lite mer kläder som kan föras in i garderoben! Var jättekul att vara med Sandra också, skönt att få prata lite :) ....så nu har jag shoppat, eller igår rättare sagt. wiho, jag är rätt nöjd, även om jag inte hittade så mycket som jag hoppats på.

Detta skaffade jag mig..

 
Ett par superfräcka leggings, beige-bruna
med svart läder vid knäna. H&M, 149;-.            

             
En jättefin halsduk från Gina Tricot som man kan ha
såna här regniga dagar! 129;-



En supersöt väst från H&M. 149;-.                


Ett jättefint halsband från H&M till en somrig klänning. 99;-.


Blev jättenöjd över den här tunikan från Gina Tricot, 149;-.
Testade den inte heller förrän jag kom hem, otroligt!


Jättenöjd blev jag då jag köpte dom här snygga      
örhängena på Gina Tricot för 159;-.              
           

Blev även supernöjd då jag köpte läppglanset på H&M (REA)
färgen Mocka Cream för 49;-.


SSShhhh Sleep In progress .. Köpte jag på Lagerhaus, är toppenbra att ha
på flyget på onsdag !



Här ser ni örhängen och tunikan PÅ, jag är supernöjd.



Här ser ni nya halsduken! :)
Vad tycks? hehe

Nu ska jag alldeles strax åka in till Sollefteå för o greja lite saker.
hörs sen, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0