KÄRLEK!

Oj, nu har jag inte skrivit på superlänge, har haft fullt upp.

I fredags höll jag på att mixtra med hår och grejer hela dagen, så nu är jag ljushårig igen...
hade bestämt mig för att sätta in löshåret igen också, men HUR bra blev det efter jag färgat det, jäkla fanskap, mitt hår är ju hundra gånger för ljust nu än det där. Så nu har jag beställt nytt hår som lär komma till veckan, wiho :) har inte riktigt bestämt mig än om jag ska sätta in det den här veckan eller efter jag kommit hem från Kroatien! hm...svårt!

I fredags åkte jag till världens snyggaste Krille när han hade kommit hem från jobbet, satt och pratade med hans mamma ett tag och sen gick vi o la oss.

I lördags vaknade vi, åkte till Ramsele o hälsade på farmor och farfar, sen åkte vi hem till mig. Krille var ute och hjälpte farfar och pappa med nåt, så hann inte träffa han så mycket här hemma innan det var dags att åka o jobba kl 16-20.30.

Och idag, söndag, åkte jag först till Edsele kyrka eftersom jag hade tagit på mig att duka fram tallrikar o grejer på borden till konfirmation-examen skulle ske. Det fick jag ta på mig för att jag sitter med i kyrkofullmäktige dåå.
Sen skjutsade jag hem Krillis till Junsele och sen åkte jag o jobbade 13-21.30.
Så nuuu har jag inte nå jobb förrän den 13e juni, känns rätt skönt faktiskt!

Nu väntar jag på LÖN, FERRE, HÅR, men framförallt KROATIEN resan med världens bästa :)
Nu är det ju bara 10 dagar kvar innan vi åker, fan vad jag längtar!

...och jag måste bara säga att jag är så himla himla kär, det är näst intill jobbigt att vara såhär kär!
MEN, jag är jäkligt kär, i världens bästa kille dessutom. Jag har det bra, jag :)



Love love!





tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0