KÄMPA.

Tina skickar o skickar och kämpar o kämpar, men dock förgäves. Åtminstone just nu. hehe.
Hon försöker få med mig i damlaget och spela fotboll igen, men har nooolll kondis och frågan är om det ens finns nån motivation? gaah. Det är kul och så, men frågan är om det är lika kul då det blir seriöst? hmpf. vet inte.

Menmen, vet inte vad som hände med det fina vädret idag? Det är mulet och grått! huvva.
Funderar på att försöka dra mig in till Ramsele och lägga på brännan lite (som är helt försvunnen vid det här laget, bläh). Har jag gått o solat i 3 jäkla månader också försvinner såhäääär snabbt? förgäves. hm.
Aja, det är tur det finns solarium då.
jag MÅSTE ta mig iväg. kämpa på kämpa på!

tjingggggg



(inte för att bilden har nåt med inlägget att göra, men... ÖGON iaf, hehe.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0