Hästsugen..

haha, det bidde ingenting idag, orkade inte gå på stan då solariumet låg mot andra hållet. Så jag tänkte gå och sola, kom fram till solariumet så har dom inte någon växlare där, typiskt. Men då står det på en lapp där att man kan gå till Preem och växla som ligger ca 100 meter bort. Jag pallrar mig dit och köper en Loka samtidigt. Frågar sen sjukt snällt om det finns någon chans att jag skulle få kunna växla en 50-lapp till tior? Nej, det går inte, har inga tior. Svarar gubben i kassan.
Vafan står det att man kan gå dit o växla för om jag inte får? bläh.

Har suttit o kikat på hästannonser ikväll, ååååh vad jag blir sugen! fan att jag inte har ett jobb, då hade jag fasen köpt en på studs. Kanske jag hittar en i sommar då jag fått lön o kan skaffa mig en, tusan vad jag längtar.
Har tänkt mig antingen en unghäst eller ett yngre avelssto som jag kan ta föl på sen.
Har hittat en speciell som jag verkligen vill ha...
http://www.bukefalos.com/r/attachment.php?do=fullview&attachmentid=191122

En 2-årig hingst, blir ca 170. Pappa har gått medelsv hopp och morfar sv hopp.


Detta är en helt klar häst för mig! PENGAR, var är ni?! nu när jag behöver dom.. bläh!

Kikar just nu på Desperate housewifes, jag o Krille :) mys.
På fredag åker vi till moster, längtaaaaaar!

pussssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0