dop!

Åh, var jättelängesen jag skrev nåt nu, känner jag.
Åkte ner till Katrineholm i fredags och hälsade på världens sötaste lilla kusin Jack :) urgullig!
Sen träffade jag såklart hela tjocka släkten också, hehe, eller en tiondel av den iaf...

På lördan blev det festligheter, så vitt vet jag!



Världens sötaste och bästa lilla tjej-kusin jag har :) (hon har mina stövlar på sig.) SNYGGT! :)

Åh, sån underbar och go familj :) moster Thereze, sambon Fredrik och
lilla kusin Eddiepeddie och världens sötaste Jack :)

Eddie häller upp dopvattnet :)



Jack och hans pappa kikar på varann :) sött!



 

Jag och Jack :) synd att jag inte fick nån bra bild på detta!
men det får duga:)

Det har vart en jättekul helg och jag SKA se till att kunna åka ner o hälsa på i sommar :)
Träffade Tommy på dopet också, så dom ska dra upp nåt gäng och komma till midsommar, fyfan va kul!

Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0