Back on track baby!

Nu känns livet på topp, har upptäckt att jag mår så sjukt bra då jag har nåt planerat, när jag VET vad som händer de nästkommande veckorna, och allra helst då det är nåt roligt :) OCH då man har lite cash som man kan röra sig med! LIFE IS GREAT!

igår var jag in en sväng till Ramsele o solade, o sen hälsade på Anna-carin där också Madde H befann sig, vi satt ute på balkongen o tjattrade nån timma, mys! Sen åkte jag hem, åt, och sen åkte jag tillbaka till Anna där hon hjälpte mej att färga håret mörkt, HORRIBLE! huvva, anna var duktig då hon hade en sån svår färg o handskas med, men det var som om färgen inte ville täcka det ljusa, så mitt ljusa lyste som igenom...
så igår när jag kom hem hittade jag min BACKUP-färg, så jag la in nå slingor och vips blev jag lite ljusare igen!
Idag var jag också in till ramsele, var o solade idag igen och jag har köpt ännu mer färg (LJUS) idag så vi får se om jag orkar göra det idag eller om jag sparar det till imorn :)

Sen ska jag försöka greja mina NAGLAR för dom har faktiskt fått en liten liten längd nu, yippie som jag väntat!
men det går väl fan lika fort så är dom borta igen, soooooom vanligt. huh, nån som känner igen sej?

trött, trött. snart blire sängen!

o imorn längtar jag som en tok till, jag ska äntligen få träffa världens bästa kristoffer :) <3 WIE.
så imorn blire, HELLO LILLSELE!

BRUUUUUUUN! nu satsar vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0