Utlandet!

Nu känns det som om det var åratal sen jag skrev ett inlägg..
Men i helgen var jag ut i Sollefteå på cruisingen, gick ut med Ida och några av hennes kompisar var där till en början men i slutet hamnade vi väl med Malin och Anna.
Tack för kvällen bruds, synd att jag inte hade med mig kameran, så tyvärr finns inga kort att se från min del.

Och i måndags, drog jag o babe (Krille) ner till Katrineholm för att äntligen tagga till Kroatien, känns super för IDAG DRAR VI! :) kommer bli wunderful.

Igår har jag myst med Moster Thereze, Krille, söta lilla Jack och go-Eddie :) PUSS.

Idag drar vi, planet går kring 17.00 så förhoppningsvis kommer jag ha fullt upp med alla grejer vi ska göra där, så mer av mig lär ni få se/läsa nästa vecka då vi kommer hem, onsdagkväll/natt.
Är huuuur nervös som helst, har fått för mig (som vanligt) att planet kommer krascha, är livrädd.

Har btw köpt en bok som jag ska läsa på stranden eller på flyget, nån som läst den?
Den heter Gucci- krigen.



Verkar hur bra som helst!

Men nu ska jag försöka förbereda mig för att flyga, Krille har ALDRIG flugit förut så han gör inte nån större
trygghet på det sättet, hehe ;) men det går nog bra till slut :)

HÖRS sen, nästa vecka förhoppningsvis !
Tjingeling

KROATIEN TODAY MED LOVELY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0