underbara onsdag.....

Igår jobbade man natt, har en ganska intensiv arbetsvecka den här veckan känns det som, men det kanske bara är för att jag jobbar fre-lör-sön, vilket är rätt trist, för man vill ju faktiskt vara ledig på helgerna känns det som.. Men men, jobb måste ju göras det med!
Jobbade natt natten som var också!

Idag och imorn är jag själv hemma, känns lite creepy då vi ALLTID, och då menar jag ALLTID brukar vara många personer i det här huset. Resten av familia har åkt till sommarstugan med farfars bror för att fira hans födelsedag, och mig lämnade dom hemma! Men lika bra var väl det.
Så jag blir ensam hemma till på fredag då jag jobbar, så om nån vill hitta på nåt - call me!

Idag funderar jag på att ringa o höra om jag får låna lillan då jag ÄNTLIGEN är ledig en dag då det inte regnar/åskar eller är stekande hett, utan lagomt!
Sen har jag hört att det ryktas om att det är marknad i Junsele så ska kanske ringa och höra med nån om vi ska dit och kika, bara för att göra nåt annat :)

Är förresten sjukligt less på mitt hår nu, folk börjar kommentera att det ser GRÖNT ut... och vem vill ha grönt hår?
så känns som om jag måste göra nåt åt det, har hört att vissa tkr jag ska färga det ÄNNU mörkare, men njae, känns inge vidare, så det går nog mot ljusare tider igen isf. Stackars stackars hår...
har förresten rivit ut löshåret också, SÅ SKÖNT ATT FÅ UT DET !

Oj vad mkt skit jag skriver!
Nu ska jag pysa en sväng.

xx

*älskar den där stora flätan jag fick till i mitt hår, och älskar mitt blondy här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0