umeå

åkte till umeå i helgen för o vara med Krille, känns rätt skönt ändå :)
men har dock blivit sjuk, jag hatar känslan då man vaknar med en uppsvälld hals och då den bara skriker efter halstabletter! såklart har man inga på lager.....
Igår var vi på Lottas på stan och åt plankstek, det var verkligen sjukt gott. (bilder kmr) det uppskattas!
sen blev det en utgång (ja, fastän jag är sjuk :s) med Krilles kompisar.

Idag har vi tagit det sjukt lugnt, var ut till havet en sväng till mormor, sen åkte vi tillbaka och beställde pizza så nu ligger vi här och tar det lugnt. jobbar på måndagkväll, så blir att man åker hem på måndag förmiddag, alltid lika trist att lämna krille. men vad ska man göra? ibland önskar man att man inte behövde bry sig om nånting utan bara fick göra det man känner för.

en sak jag har gått o tänkt på, är egentligen helgalet va lika 2 människor kan vara varann.
Här är Orlando bloom och prins Carl Philip. om jag skulle se någon av dom på stan skulle jag nog inte kunna skilja på dom. önskar att jag var så lik Megan Fox!!!!



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0