skrämmande?

jisses, tänkte vad är det nu som hänt då jag fått 7 NYA kommentarer på olika inlägg. någon som vill driva?
haha, fick ju lite respons iaf då jag sa att jag ville ha kommentarer! TACK MOSTER THEREZE! haha ;)
meeeeen.... måste bara fråga henne en sak. HAR DU KLIPPT "KKV"? kan du inte fixa så jag får heja på han nån gång?
Förresten, lyssna på KKV's andra låtar på tuben, sjukt braiga!

iaf så hände inget speciellt igår, klinkade på pianot var väl dt enda. annars lugnt!
idag har det varit jobbbbb som det blir ända fram tills på tisdag då jag ÄNTLIGEN är ledig.

..börjar dock få ångest nuförtiden då jag tittar mig i spegeln och ser alla extrakilon jag lagt på mig, NOT GOOD. så jag vill och måste börja träna, men... var fasen får man motivationen ifrån?

vet du?
att om du är ute på en springrunda 30 min är det lika bra att du ställer dig på studsmattan o hoppar 10 min,
studsmattan ger så sjukt mycket träning så du vet inte! SÅ, skaffa dig en studsmatta nu.
ska nog gå ut o ställa mig på den och hitta motivationen.

ni minns den där svarta korsetten jag skrev om? jag tog den här istället, tyckte om den mer!
men får se om jag beställer hem den svarta ändå, senare :)


Helt ny sexig och väldigt vacker korsett.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0