sköööööööönt

usch så skönt! nu har man sprungit upp till sjön med vovven :) känns galet bra, det bästa som finns är ju att komma hem igen och känna att man förtjänar resten av kvällen med o ligga på soffan.
ska kika på The ugly truth, eller, The proposal ikväll har jag bestämt iaf :)
är sjukt trött nu, ska städa lite inför imorn när babe kommer (längtarrrr) och så får man se om man kanske åker till Strömsund en sväng :) vore skoj!




har iaf bestämt mig för att jag ska tatuera mig igen efter sommarn, åh va härligt det ska bli!
har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra än, men jag har ju mina förslag...
vilket ni ska få se/höra senare då det börjar närma sig och är helt bestämt ;)

cya lovers
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0