skärppppning

Nu måste jag skärpa mig, ni måste ju få ha nåt att läsa !!!
jag ska försöka skriva mera  nu, har jobbat sjukt mkt på sista tiden, så tiden har bara försvunnit iväg.

Igår var Kattis o hälsa på och Ermin + marre, det var kul, blev kubb och massa annat, gjorde en sjukt god somrig jordgubbstårta också :)

har även fått igång min dator nu efter typ ett halvår, hehe, eller den har ju funkat men jag har bara inte använt den.

Har även snurrat runt på en massa sidor ikväll o kikat, hittade Kissies nya låt "Success" ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH va dålig, rösten är sönderfixad och den är bara helt galet mesig. Passar verkligen henne, hahaha, hon må ju vara världens sämsta människa för tonårstjejer o se upp till. jisses.

VERKLIGEN ingen success ! ........hmpf


Eller vad tycks.....?

vill även se en film, nån som sett den? Tycker den verkar så sjukt mysig...
The last song



nu är jag ju brunhårig. har hört många som tkr jag ser bättre ut i ljust, och några få som tkr
att jag ser bättre ut i brunt. vilka ska man lita på?

aja, ska se om jag sticker ut o springer en sväng ikväll, har galet ont i huvet. annars ska jag höra
om jag kan låna Lillan imorn och rida ut en sväng.
Ett jättefint halvblod jag börjat rida nu :)

pusshey


Kommentarer
Postat av: sofia (röde orm) ;)

jag tycker helt klart att du e snyggare som blond, dock e du snygg med vilket som!

2010-07-08 @ 18:02:50
Postat av: Patricia

men härligt, tack! :) haha, synd som fasen att jag förstörde håret genom att bleka dt för mkt. Men så fort det är "friskt" igen så ska det plågas! ;)

2010-07-09 @ 00:59:59
URL: http://patriciapersson.blogg.se/
Postat av: Thereze

ja, du är en blondie faktiskt..!

2010-07-28 @ 09:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0