money

nu går jag o längtar efter lööööönen så det bara skriker om det !
har sparat mina sista pengar så jag ska kunna åka till Krille i Umeå till helgen. fattiga jag.

Jag saknar att sola också! ALL min färg från utlandet har börjat försvinna, och usch va vit jag känner mej, jag vill vara stekar-brun!!! önskar jag hade mera pengar så jag kunde unna mej det också........ men ack nej.

Idag funderar jag på att klippa mommie, han börjar bli så långhårig, men det är sött :) fast kanske lite jobbigt för killar och vara långhårig på sommaren!
senare har jag kyrkomöte och ska åka till Ramsele, sen ska jag träna med tina på gymmet :) woho.
Ikväll ska jag umgås med Sandra och Tina också :)
Åker nog kanske o badar en sväng!

lägger förresten upp BARA gamla bilder nu då jag lånat brorsans dator och den är dödsknäpp(!?)

tjingeling
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0