Längtan!

jag har blivit pånyttfödd känns det som, hehe. Åh, vad jag längtar tills jag får rida nästa gång.
Tror jag ska ringa o höra om jag får låna Lillan ikväll, eller imorn då jag inte ens jobbar, då har jag hela dagen på mej! hmmm, tror jag ska höra om imorn... längtar!


Har jobbat idag o igår, hade sjukt ont i huvet igår och tror det är på gång idag med, men ta en alvis så löser dt sej.

GRATTIS farfar o Ermin som fyller år idag! tårta och presenter blir det väl ikväll.

kan inte lägga upp några bilder tydligen(?) så det blir i nästa inlägg.
imorn åker jag till Junsele o hälsar på babe och sen åker jag till Sundsvall på gatufesten på LÖRDAG, kommer bli extremt kul! sen fyller jag BOLAGET på söndag, wohoo, nån som kan gissa var jag kommer tillbringa resten av mitt liv efter det? he he

aja, hörs sen.
xx
(börjar förresten REDAN sakna mig som blondie)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0