be$att ....

tror jag är besatt av P E N G A R. blir helt tokig så fort jag ser dom, skulle nästan kunna råna en bank eller två! haha. nej, riktigt så galen är jag nog inte, men jag älskar att tjäna ihop pengar, sina EGNA pengar. finns det nåt bättre? jo, och en annan sak jag älskar är dom här GRATIS SMS'n på internet som man kan skicka då man inte har fått sin lön än, tror jag hittat massor med olika sidor där man inte behöver vara medlem på och totalt har jag kunant skicka 4-5 sms! sjukt bra världen!

hann bara komma hem från Umeå idag, var hemma 15 min o sen dags för jobb. är trött som arslet nu, uäh.
ska nog slå på en bra film och sova snart. nån som vet nån bra film?
mina filmtips .. (och jag gillar sorgliga och skräckisar + komedier!)
- dear john (drama)
- amityville horror (skräck/thriller)
- paranormal activity (skräck/thriller)
- ghost (drama)
- the others (skräck/thriller)
- final destination 1,2,3,4 (skräck/thriller)



hittade en bild från förra sommaren som jag lägger upp!
MISS MY WHITE SHORTS.

tjingeling
xx






Kommentarer
Postat av: Thereze

Ghost är ju bara för bra! :)

2010-07-28 @ 09:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0