barbiedrogen?

har hört talas om den här "barbie-drogen" som dragit till sig uppmärksamhet nu, Melanotan.
Tydligen så ska man bli föralltid brun, smal och kåt av den.. sounds good to me. haha


Det finns två olika typer av drogen;
Melanotan 1: brun och smal
Melanotan 2: brun, smal, ökar också din sexuella drift.

Konsekvenser?
NADA (om man nu inte är klantig med sprutan och får en infektion eller någon luftbubbla i blodet).
annars så är det enda som sa's på nyheterna var att "man kunde få hjärtklappning", och det är enligt mig
sååååååå typiskt media. bara för att en har haft det (medan det kan ha funnits länge eller utvecklats pga dåligt immunförsvar eller haft andra orsaker?) så kommer alla få det!!! jag tycker egentligen att det låter helt OK, men jag skulle nog aldrig köpa det själv då jag är så sjukt rädd för sprutor. hade hellre köpt det om det vore någon tablett eller nåt. jisses, det låter verkligen som knark.....

Pris: 300-500 kr.

nu behöver man inte slänga bort hundratals/tusentals kronor på solarium och bantningspiller iaf.
The chance has come to look like Barbie.


OBS! förbjudet att sälja, men fortfarande tillåtet att köpa och bruka :)
för min del funderar jag själv på att köpa mig ett eget solarium, det är nog vettigast för mig, bara pappa tillåter mig så jag får ha den hemma. tar ju faktiskt lite plats med, men lätt värt det!!!
Litar inte riktigt på såna grejer som man beställer från internet och sen sprutar in i blodet. ack nej....







C Y A .
xoxo


Kommentarer
Postat av: Thereze

Hoppas det inte är något du tänkte satsa på, berbidrogen alltså?! Då blir moster orolig. Förrestn behöver du det inte, du är så perfekt iaf tycker jag. Stor puss gulliga du :)

2010-07-28 @ 09:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0