ångest.

har ångest över att åka ifrån Krille imorn, helt otroligt att efter nästan 2,5 år tillsammans så har jag fortfarande ångest över att lämna honom för endast ett par dagar?! jeeesus, vad är dt för fel på mej? haha.
Men jag kommer över det snabbt som tur är ;)

vi har kikat på Jamie Oliver som är min man näst efter Gordon Ramsey, VILKA MÄN. haha. dom skulle jag inte tackat nej till att ha i hemmet, fyfasen va man ska må!
Den här gången var iaf Jamie oliver i sthlm och de åt kräftor och surströmming.. jag blir sjukt sugen på surströmming och själva stämningen och festeriet som är då man äter det, fast jag hatar surströmming. finns nog inget värre än det och ärtsoppa.

Iaf, så tänkte jag bara skriva ett inlägg om att ni som inte provsmakat den här cidern MÅSTE göra det, den finns bara tillfälligt över sommaren med smak av smultron + kiwi! MMMMMMM, det är som att dricka himlen.

Rekorderlig - wild strawberry & kiwi


YUMMIE!

xx

Kommentarer
Postat av: mostern

Ja eller hur, Gordon och Jamie, my next löööves! haha, det är så jäkla kul att kolla på deras program, tänk om man hade sånna talanger..!

2010-07-28 @ 09:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0