VÄLKOMMEN DECEMBER

Idag välkomnar jag december med öppna armar .. eller inte.
tiden har gått alldeleeees för fort och jag har redan panik med alla julklappar ! jisses.
men idag gick jag på stan och köpte 3, så har typ bara 12 kvar att köpa till ....!

när jag kom hem så hade brudsen ställt i ordning äppelpaj, farligt men dödligt gott! :-) det uppskattas verkligen!

fick min första lön idag, woho för det! men egentligen har jag inget att glädjas av eftersom jag inte har nån användning för det än, har inget kort än.. längtar till jag får det!

har fått ihop 3 julklappar till Krille än så länge, men ska försöka hitta nåt mer... tips?

för att ändå fira den första lönen gick jag o handlade lite smått o gott till mig själv ..



en ny necessär, hårfärg till utväxten, dry-shampoo, schampo och hårinpackning! :-)



som vanligt sitter vi alla 3 med varsin dator i knäet. Så nu ska jag försööööka iaf till o lägga bort den.


har för övrigt hittat min nyårsoutfit nu ;) jag kan avslöja att det är delvis champagnefärgad.
ni får se om jag är nöjd med den när jag fått hem den :-)
spännande!

massa pussar.
åh vad jag längtar till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0