SOON ILL BE LUCKY



Åh, har precis packat, haha, två väskor fulla med julklappar, kunde trycka ner typ 2 byxor och kanske 3 tröjor. hur ska detta gå, hur ska patricia klara sig utan kläder? jisses.
Får dra med mig 2 halvtomma väskor tillbaka, menmen. Längtar tills jag får "ge bort skiten", som tar upp all plats, skulle kännas suveränt!

Idag har jag jobbat sista hela dagen och det känns så jävla grymt. Sen kom lyddis och vi gick iväg för att fixa våra naglar (julklappen vi fick av emma!) och helt underbart, känner mig så fräsch och fin om händerna. Det tackar jag gudarna för, men såklart mest emma ;) det här är något som jag kommer fortsätta med i framtiden, självklart! det bidde acryl-naglar för oss iaf.. Såhär ser de ut:






SÅ OTROLIGT NÖJD! och när jag kommer hem så ska jag sätta i håret.
Dååå är man lycklig alltså, diskuterade jag o Lyddis om idag.
Så i helgen ska jag bli lycklig :)

Imorn åker vi hem, och jag lääääääääääängtar som hbgoiebjggäoibegioawgh!!!!!!!
snartsnartsnart. vi åker härifrån oslo kl 15.50 och är hemma i sundsvall 03.30 på julaftonsmorgonen :)
sen blir det jobb på fredag kl 13.00-21.30 på hemmet, saknar det lite smått faktiskt :) känns kul o "komma tillbaka". hihi! Så jag kommer kanske ha lite ont om tid att uppdatera nu, för sen på fredagkvällen ska vi väl öppna paket o så, sen blir det till att spela julklappsspelet med familj och nära o kära! :) kuuuuuul!

PLUS att jag o lyddis köpt världens finaste presenter till lilla Nova- Lee <3
Emma hade också köpt världens finaste grejer, men dock på egen hand :)

nu ska jag smeta på mig lite mer brun utan sol och sen ska jag hoppa ner i sängs!
puss på er. saknar er så oooooootroligt mycket där hemma!
PUSS. ha det!

Kommentarer
Postat av: anna

sötisar! saknar er så mkt <33

2010-12-25 @ 12:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0