SIKTAR MOT TOPPEN SÅ LÅNGT JAG KAN NÅ



Sista dagen för detta året, tänk... Imorn är nästa år och då är jag på väg mot att bli 21, fyfasiken va konstigt det är egentligen..

Minns inte om jag skrev i mitt tidigare inlägg att jag fick magsjuka? typ?
Mådde så jäääääääääävla dåligt först och dagen efter mådde jag sisådär och idag o igår va det bra igen. Sjuk var jag iaf, för jag har aldrig mått så jävla illa i hela mitt liv. uäh!

Jag o Kattis var i Sundsvall igår och handlade lite, blev dock väldigt lite.
Sen åkte jag direkt till Junsele och sen därifrån till Kittelfjäll till Krille och hans kompisar för att fira nyår.
Trist att det är så många som har åkt hem redan bara! Men det kommer nog bli kul det här :)
om inte annat är det underbart att få vara med Kristoffer!

Nelly - Just a dream
går i högtalarna just nu här.

Vi ska nog åka o handla lite nu, jag o krille.

Vi hörs sen.
OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0