SANKTA LUCIA




Jobb hela dagen, sålde för ca 8500 idag, helt OK, men når ju i princip aldrig målet (10.000kr). trist.
Åkte på Linderud o hämtade nyckeln, blev kvar o tjabblade med Emma om allt mellan himmel & jord.

Sen kom jag hem, lagade mat (bidde stuvade makaroner och kött"kaker"/bullar som man säger på svenska).
Sitter fortfarande själv här, men snart ska mina rumskamrater snart dyka upp, är ju inte alltför trevligt att sitta här hemma själv må jag säga.

Färgade min utväxt igår också, det blev lyckat.... "tjena kycklingen", skulle jag vilja säga till mig själv.
Blev gult o fult.

Sitter och saknar Krille en massa, jag längtar hem så det bara skriker om det! Jag räknar faktiskt ner dagarna till det är dags att åka hem. Känns som om det inte är mkt annat man hinner med längre än bara jobba och sova här, hinner inte umgås eller hitta på nåt kul på kvällarna/helgerna, det är verkligen skittråkigt, man märker knappt att man bor tillsammans med några andra.. !

Krille är världens underbaraste människa, finns inte ord för hur mycket den pojken betyder för mig.
Kärlek är ordet.

Nu när mina vänner kommer hem ska vi nog göra som alla andra kvällar, eller Lydde ska ju upp tidigt o lär gå o sova tidigt. Sen är det jobb igen, jobb jobb jobb hela veckan lång..

Inte har jag fått mitt bankkort eller internetbanken än heller, så jag är helpank ända tills dess, har varit det i typ 2 veckor nu snart. det är ju så jobbigt, ni vet ju hur jag är, och ni vet själv hur det är att vara utan pengar när man behöver det som mest (tex JULKLAPPAR?!)

6 dagar kvar <3

Puss



bjuder på en vinpimplarbild igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0