REKORD




Wooh. Nu har jag slagit mitt rekord IGEN, grym tjej.
Fast jag fick faktiskt hjälp HELA dagen av en kille named Salim. En snygg one, faktiskt.
haha, men det ska ju inte jag tänka på, i have a boyfriend.
Oj, vilken svengelska det blev, han har pratat säkert 70% engelska med mej hela dagen idag,
han trodde nog inte att jag förstod norska, så kan ha varit därför.... !
Ja, just det, rekordet blev på 20 176 kronor, för att vara exakt! TACK ALLA FINA FÖR ALLA GRATTIS-KOMMENTARER NI KOMMER SKRIVA I DETTA INLÄGG!

Idag har jag inhandlat mina ALLRA SISTA JULKLAPPAR, oh jesus, jag kan inte beskriva med ord hur skönt det känns! Har garanterat minst 40 julklappar i min väska nu, drygt att ta sig med ändaaaa hem och sen komma tillbaka med en tom väska, jippikayay.
Men nu är det gjort iaf och jag slipper tänka på detta mer.

Nej, nu ska jag fixa some good music för imorn, börjar bli lite less på mina 10 jullåtar som spelas om och om igen.
Åh vad jag är glad, snart får jag vara hemma och sova i min egen säng med världens finaste!
loveloveloveloveloveloveloveloveloveeee

many kisses <3


Kommentarer
Postat av: Mostern

Grattis och vad kul, faan vad du sålde!!! Go girl :)

2010-12-23 @ 13:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0