REKORD-DAG



Yiha.
Slog mitt rekord idag, den här veckan har fasen gått super. Vad händer med folk i början på december egentligen? När det väl är dags att börja köpa julklappar till andra så verkar det som om folk bara blir själviska?
aja, men tur är det för mig! för idag har jag sålt för ca 18,500 Nkr. WOHO. min chef är så stolt över mig!

idag har jag handlat VÄRLDENS finaste julklapp till Krille, jag är sååå nöjd! :-) gud vad jag är underbar ibland, haha, jag hoppas han kommer bli superglad!

för övrigt har inte mkt kul hänt, förutom idag på jobbet, haha, Akam må ju vara den roligaste.
Han har underhållit mig med sång idag, haha. det enda som kom ut var "baby babyyyyyy baaaaaaaby babyyyyyy baaaaaaaaaaaaaaabyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy" haha, men lika kul var det, för fasen som vi skrattade.

aja,
har en massssssssssssssssssa julklappar som bara ligger och är i vägen på köksbordet. va le emma ska bli mig, haha. ska faktiskt fixa det, i helgen, när jag har sååå mkt tid över :-)  *promise!

jag o emma är ju ensamma nu i lägenheten, måste säga att det känns himla tomt.. Lydde har åkt till Marcus för att hälsa på i Stockholm/Gnesta. avis är jag, för jag vill också träffa min pojkvän!!!! men hoppas att hon får det urkul :) we miss you already!

nu ska jag försöka göra nån nytta .. kolla på julkalendern typ. hehe
puss på er!



saknar !!!!



Kommentarer
Postat av: lydia

big lööw till er <3

2010-12-03 @ 12:28:46
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0