PRINSESSA-DAG



Har varit en bra dag idag, här i Oslo tror jag det är så, antingen har man en dålig dag och DÅ är den dålig, eller så har man en bra dag och då är den bra eller superbra. Jag började dagen med att åka till Kalbakken för att gå på nordea och skrika ut dom om var f**n mitt kort och internetbank tagit vägen?! Det hade gått 2 veckor idag och de sa ca 1 vecka. Såklart kommer den där killen flinandes tillbaka med två brev, här har du pin och här har du kort, sa han. Oj, det gick fort, men en mycket nöjd Patricia på väg till jobbet kan jag ju säga! :)

Sen kom Lyddis in och vi gick o köpte en dunderbra present till Emma i julklapp, (HAHA LOVE IT!) och sen köpte lite andra små julklappar till mommie, Krilles mormor & morfar + min mormor och lite annat smått och gott! :)
Vi dök också in hos DJ (vet inte om jag berättat det, men han är frisör!) så vi fick oss en underbar liten tid där han pysslade om oss. Vi fick oss nämligen varsin ögonbrynsplockning med tråd (som de gjorde i kambodja på mig och emma, dock benen där) vi "plockade" också bort håret i pannan, det som man inte kan se typ! Efteråt var vi två mycket nöjda tjejer som gick och drog oss i pannan resten av kvällen, det blev såååå otroligt lent! Efter detta kan jag konstatera att DJ är min nya bästa kompis ! he's the greatest!
Vi pratade mycket om mitt missfärgade hår och vad vi skulle göra med det, så vi bestämde att vi ska ses på söndag och fixa mitt hår ! Åh, han är sååååååååå himla go' den människan :) Jag ska alltid vara vän med en frisör. Alltid!

En mycket rolig och trevlig dag, älskar när mina kamrater kommer in till mig och vill gå o kika stan med mig! wie!

Nu väntar vi på Emma o ska skriva hennes roliga julklappsrim, ahhahahaha, kommer bli bästa julklappen EVER!
Köpte även Bruna linser till mig själv, (nice!) och en stor underbar ring jag förälskade mig i på Gina, älskar den verkligen.

Puss på er mina fina :)




BTW, funderar på att ha brun-orangea (LJUSA) slingor i mitt hår + lite gråmörkbruna slingor,
ellerrrrrrrrr ska jag ha bara skitljusblont? please tell me!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag tycker att du ska ha mörkare slingor, mycke bättre för håret oxå!

2010-12-15 @ 08:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0