OH AH JUST A LITTLE BIT



Idag har jag haft en patricia-kväll.
Började med att jag skickade in vaxet i mikron och Lydde fick hjälpa mig med att vaxa benen, haha jesus vilka mans-ben jag hade och då skojar jag INTE! ont gjorde det så efter 1,5 ben gav jag upp. Nästa gång jag gör det ska jag gå till ett proffs (inget illa ment, Lydia, du var duktig du med) :) .
Den hoppade jag in i duschen, rakade färdigt benen (med tanke på att Kristoffer ska få ta på mina ben på fredag så vill jag ju att de ska vara fiiiiiina och lena!) och sen smorde jag in mig med brun utan sol.
Nu sitter vi här, jag o Lydde i soffan och väntar på Ems! :-) är sjukligt trött idag av nån anledning känner jag.

Idag har jag jobbat med den snygga killen igen(!), han är faktiskt trevlig, förutom att se bra ut. Så det är kul att få sig nya vänner. Nådde mitt mål idag med, ca 15.000 blev det sålt för idag.

Imorn ska jag o Lydde fixa lite i stan, det får ni reda på vad det blir imorn! :-) hihi

haha, har inte packat en pryl än, så ska försöka få ner nåt i väskan nu innan det blir sängdags.

Nu kom Emma hem, sjukt fina julklappar hon fått av sina chefer idag, NU SKA GRANSKAS :-)

pusssssssss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0