MERRY CHRISMEKKA



Idag har jag o lydde varit lediga och vi har laddat upp inför våran "lilla julafton imorn" :) vi har plockat ihop lite o sen har jag sprungit ut i 1 meter snö (lovar att det var så mkt!) och letat en julgran, haha.
Tror inte man får sno julgranar sådär bara, och jäklar vad jag sprang, kände mig som värsta tjuven som var jagad av polisen, men jag fick hem den till slut och såhäääääär fin blev den....



Med en liten tomte under :-)
Emma kommer blir såååååå överraskad när hon kommer hem!
Bra kamera jag köpt va? ;) woowoo!


Ikväll står utgång på schemat, jag fick som jag ville, wiho!
Ska bli skitkul :)

Sen blir det vållullal och lis till middag, mums!

Bjuder på ett klipp jag blir så otroligt lycklig av att både se och höra!
Vad vore världen utan hörsel och syn?




Ville egentligen ha "i've had the time of my life - final scene, dirty dancing". Men den gick inte
att bädda in, så jag får nöja mig med den här, mne jag blir lika glad och lycklig av denna som tur är! :)

pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0