PARTY ALL NIGHT LONG, NOT



Igår SÖG verkligen, jag, HATAR HATAR HATAR oslo's uteliv. fyfan alltså.
Kvällen började helt underbart med en förfest här hemma med bara vi tre, vi hade så jäkla kul,
skrattade så vi grät och allt var helt lyckat, det var lyckat på tunnelbanan och lyckat hela vägen fram till krogen då vi hade kul och bara tjabblade på så som vi brukar göra.
men sen, sen slog helvetet ut! ÅÅÅH. VI KOM INTE IN NÅNSTANS!
barabarabarabarabaaaaaaaaaara pga att Lydde är 18, vi kom fan inte ens in nånstans där det var 20!
OCH, plus att det ställe jag o emma var på förra gången, DÄR kom inte ens vi in!? det var 24 där!! helt sjukt, men det gjorde vi minsann för 2 veckor sedan, men nej nej.

Vettefan hur många krogar vi testade, det sket sig ju alltihop ändå, vi testade komma in på krogar fram till kl var 01:30 ungefär (alla krogar här stänger 03). Då hade vi testat typ 1,5 timme på säkert 15 olika krogar, sökte dessutom 2 krogar som inte ens fanns, tror jag (!?).
Det sög, men jag tackar och bockar mina brudar för en kul förfest iaf :-)
PLUS att nu har vi lärt oss nåt till nästa gång, tänka ut var vi ska gå innan vi åker in, kan ju vara behövligt!

Aja, så idag ska vi ha "lilla julafton" ÅH, jag ska knäppa en masssssssa bilder med min nya rosa kamera! Det kommer vara så mysigt :-) hihi, helt underbart. jag lägger in sedan alla pics så får ni följa med :-)
Jag är sååå nyfiken!

Längtar hem så jag tror jag storknar snart,
vill ha min kristoffer och min hund och la familia nu!


Här kommer lite bilder från gårdagen.



Kontaktannons. Någon intresserad? ;)



Lydia & Patricia



Ems





Ems






Mina söta rumskamrater !



Snygg brud i lyxförpackning, hahaha, som blir uppeldad?



snygga tjejer






Snygg- emma :)



Blev ett glädjehopp i väntan på tunnelbanan.



..och några till.



och några till ..



ända fram till att vi såg döden i vitögat, och insåg att det kunde gå mycket fel, haha.
olyckan var framme, så då slutade vi.



Vi brudar :-)



vi igen <3



haha kärleksfulla brudar



grrrrr....;)



full av kärlek, haha "orgasm-minen"....



Snygg-lydde! :-)

sen bidde det inga fler bilder.. med tanke på hur det gick ;P
snorkallt va det ute också.

Men puss på er, och ha en bra fjärde advent :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0