LITTLE CHRISTMAS EVE





Åh, nu har vi haft "lilla julafton" såhär på fjärde advent :-) SÅ kul!
Började med att käka pölse och lomper + mos till (korv, bröd och mos), mycket gott.
Sen kunde vi inte hålla oss länge till så vi slängde oss på julklapparna ;)
Var verkligen underbara julklappar att öppna :-)



Lilla julklappshörnan :-)



bakis-dag



haha en skitnöjd emma över sina rosa hörlurar som hon fick av mig o lyddis ;)



en förhoppningsvis nöjd Lydde efter att hon fått en poncho av mig :-)



Dags för lite julklappsrims-läsning för Emma ;) haha, spännande!



Mitt och Lyddes Julklappsrim till Emma....

Nu du lilla Emma,
ska du få slemma.
I din ensamhet känna,
hur det är att vara två,
även när man är få.

Du kommer garanterat ha kul,
så.... SKÖN JUL!

Lydia & Patricia



haha, en förväntansfull emma ...



Ett gott skratt fick vi oss allihopa iaf ! :D



haha, en lyckad julklapp från Lydde & mig, en glad emma :D
hahaha, klockrent måste jag säga att detta var.



Dildo, cockring och anal beads ! wohow, och rosa-glittrig också, kunde inte vart bättre! ;)



Själv fick jag två underbara julklappar!
Jag fick världens godaste parfym av Lydia, Paris Hilton - Can Can.
Och ett presentkort av Emma att fixa akryl-naglar! ÅH.
ni är bäst, kunde inte bli bättre, är sjukligt nöjd :-) hihi

puss på er mina fina kamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0