KRÄKSJUKA




Hellu.
Ni tror väl inte jag gått o dött?
Det har jag ikke.

Har fasen jobbat hela julafton, ledig juldan, jobbat annandan och idag och imorn ska jag jobba.
Hade inte tänkt mig att jobba så mkt faktiskt, menmen, skitmånga ur personalen har ju fått kräksjuka så de har nästan ingen personal som kan jobba, därför ställer jag upp, så snäll som jag är ! hehe

har delad tur idag, så ska tillbaka kl 16.30.

vi var ut på juldan och jag hade så grymt trevligt, känns verkl skönt o va hemma igen, tro det eller ej!
sen har min underbara Kristoffer varit här hela helgen också, så det har varit helt underbart, jag är verklikgen sååå kär! Slängde tom. ur mig nån tår nu när han åkte, det är hemskt, för jag vet att vi inte kommer få träffas nå mer innan jag åker till Oslo och därefter kan det ju ta ett par veckor.. så jag vågar inte ens tänka på när vi ska ses nästa gång. Jag saknar han verkligen galet mycket. Vill inte träffa han för jag vet ju att vi komme rbli tvungen till att skiljas åt förr eller senare ändå. SUGER.

men aja, jag orkar inte skriva så mkt, är skittrött, ska nog gå upp o vila ett tag.
Ville inte somna igår för då skulle ju tiden gå så fort, och det var ju den sista tiden med krille,
så jag försökte hålla mig vaken nästan hela natten, men lyckades väl fram till 2 kanske. sen klev jag upp 6 för o åka o jobba imorse.

KRISTOFFER BYSTRÖM, jag är verkligen din förevigt.
ÅH va jag är kär!


pusssss alla ni
hoppas ni haft en bra jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0