INTERNET




Internet verkar vilja lägga av kring den 4-5'e varje månad och vara borta ca 5-7 dagar innan det kommer tillbaka. Det är såååå jobbigt, jag hatar det! Om vi ska ha fri tillgång till internet så ska vi ju ha det hela tiden, inte ta bort det! Men idag ville det fungera iaf, så om ni blir överraskad varför jag inte svarar på era mail eller så, är det därför.
I veckan har jag jobbat varje dag, enda lediga dagen är idag, så nu ska jag njuuuta!

Jag längtar verkligen hem nu, hem till mitt hus och familj, pojkvän och djur. Bara 11 dagar kvar nu.
Jag längtar till julen som ett litet barn.

Uppdaterar kanske mera senare, nu ska vi käka frulle.
Puss underbaringar.



Det blev vinpimplar-kväll igår med brudsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0