EN UKE




Yeah babe! Nu är det bara en vecka kvar, om 7 dagar och 1 timme får jag pussa på min fina pojkvän igen, förstår ni om jag längtar eller?! jag blir gal! Har börjat använda lite norska fraser, är lite behövligt när man arbetar här, så jag kör på stockholmska och en blandning med norska, sjukt men sant.

Idag nådde jag mitt mål, jag kom över 10000, så det kändes som ett bra avslut på den här veckan! .. Sista helgen tillsammans med alla tjejerna här nu, nästa gång blir nästa år. Så därför tänkte vi hitta på nåt extra skoj, så vi planerar starkt att ringa min nya kompis securitas-Martin och höra om de är på en utgång imorn :)
eller, haha, JAG planerar det, sen får vi se vad mina rumskompisar säger om det ;)

När jag kom hem hade de, som vanligt, lagat ur-god mat som stod o väntade, det blev en köttbit, pommes, pepparsås, vitlökssås och vitlöksbaguette, DÖsmaskigt ska jag säga er!

Sen slank en kamera med mig hem också, jag och Krille kom överens om att vi ska dela på den och eftersom det var jag som köpte den fick jag bestämma färg... guess what? ROSA, ofcourse! den är sååå fin, så nu har jag en rosa laptop och en rosa kamera + en rosa sparkdräkt. Snart blir jag rosa-hårig och så, vad kommer härnäst får vi se! :-)

Nej, nu ska jag prata med mina vänner och se vad vi ska hitta på.
FINALLY är alla klappar klar också, har sista imorn som jag redan spanat in, så det går fort som attans.
känns så himla skönt :) snart hem hem hem hem hem!

blev förresten chockad idag när jag var på jobbet, en demonstration pågick precis utanför mig, jag SVÄR att det iaf var 1,5 km lång parad som hade massa skyltar om "Hussein, profeten och blablabla, nej till terror".
först trodde Akam att det var en parad om att de skulle "ta tillbaka makten och stå upp för islam", av det som hände i sverige (självmordsbombaren brev till svenska folket alltså). det var extremt mycket kalla kårar som jag fick då, usch om alla de här skulle ta till sig det. Men sen ringde Akam till sin vän och det visade sig att de var EMOT det som hände i sverige, så då pustade jag ut. :) men det var konstigt att se, inget som händer hemma i ramsele precis liksom... utan där händer det ju andra grejer och jag förstår verkligen inte vad som håller på att hända där, vilka idioter folk blivit! vad tänker dom med? det är dags att de börjar ta lite ansvar för sina handlingar, så jag hoppas verkligen på det rätta nu...

aja, nu ska jag va social. puss på er!



demonstrationsparaden med facklor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0