DECEMBER RUSAR IVÄG




Shit.

  Tänka sig att det redan är den 4'e december imorn ! Jisseeeees, vad rädd jag blir, jag kommer ju inte hinna med min "ungdom" känns det som, snart sitter jag där och är 45 år och går i en evig väntan på att bli pensionär, typ. Som jag sagt så många andra gånger, jag tycker det är så sjukligt läskigt att det går så nedrans fort !

Hela den här veckan har varit wunderfull ! Jag har haft ett underbart "SALG"...
Minns inte måndagen ...
Tisdags - över 13.000
Onsdags - över 14.000
Torsdags - över 18.000
Fridays - över 12.000

så totalt har jag tjänat ihop nästan 60.000 NORSKA kronor. (motsvarar ca 70.000 svenska).
chefen har varit otroligt stolt och nästan blivit missnöjd när jag idag sa att jag tjänat ca 12000.
Men han har lovat att jag ska få löneförhöjning om jag klarar av att sälja över 10.000 de flesta dagar någon månad. Så hoppas verkligen på att det blir denna månad, håll tummarna för mig !

Idag köpte jag hem pizza till mig o Ems för vi var alldeles för lata för att ställa oss o laga någon mat kl 21.00 på kvällen. Äcklig pizza, smakar inte ens i närheten av svenska pizzor. TACKA VETJA FÖR SVERIGE.
Ikväll har vi bara myst, pratat o kikat på charterresor, en kille som skulle fria till sin tjej efter de varit tillsammans i 7 månader, jisses alltså, det tycker jag är lite tidigt, men aja, det är min åsikt, och Emmas också för den delen ;)


 Jag o Emma i Kambodja.


Vi saknar lyddis en massor här hemma iaf, det är ett tomrum här. Tur för henne att hon kommer hem igen på söndag!
Och om du läser detta Lyddis, så NO, jag har inte bokat biljett än. Tänkte vänta tills jag får min internetbank från Nordea så jag kan betala med lönen :-) kom hem snart! <3

Nu ska vi nog sova, men först ska Emma berätta om nån snygg kille som bor granne med oss. haha, skrämde tydligen livet ur hon med sin skönhet ! Kul tjej ;)
aja, puss på er alla!

längtar faktiskt hem till Ramneå nu så det bara skriker om det.
Min underbara hund vill jag ha här också ..! :(



Saknad.


Kommentarer
Postat av: lydia

alright ! tänk på att dom säkert tar slut vilken dag som helst, va inne o kikade igår o då fanns de kvar iaf. men tänkte bara så du vet ;) kommer snart <3 pussspuss

2010-12-04 @ 13:19:05
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0