ÄNNU MERA JUL




Vi har skaffat en underbar vän här i Oslo :-)
Han kom hit, efter avtalad tid, o fixade håret på mig, färgade + klippte (eftersom han är frisör)
och inte nog med det, vi fick varsin julklapp av honom!

Vi fick varsin "volume powder" och varsin liten flaska med någon sorts marockansk olja i som man ska smörja in håret med för att reparera håret. GARANTERAT att dessa produkter var snordyra!
Dj, vår kompis, är alltför söt :-) verkligen genom-go'!



Dessa två produkter fick vi av vår vän :-) VARSIN!



Tror förövrigt att jag aldrig nånsin varit såhär ljushårig i hela mitt liv, det är helt galet. Jag är verkligen HEL-blond nu. Har alltid haft lite slingor eller varit mörkare på vissa ställen, men ack nej, nu är jag 110% ljus.
Plus att han klippte bort allt det slitna i mitt hår, så nu jäklar ska jag försöka ta hand om det och kämpa med att få det att växa ut och bli låååångt! Men har beställt lite nytt hår så ska nog sätta i det när jag kommer hem :-) wie, längtar !



haha, ja det här är faktiskt jag och mitt NYA HÅR.
har så sjukt svårt att föreställa mig själv i det. weird!

Men känns otroligt mycket friskare nu, och det är jag grymt tacksam över!

Nej, nu har jag 3,5 dagars arbete framför mig innan jag äntligen får åka hem till natursköna.
Ni anar inte hur mycket jag längtar till alla och till min egen säng och bara.. Hem!

Hoppas dagarna går fort nu, snart så.
Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0