SUNDSVALL

yep, bidde sundsvall idag ändå :) anna-carin jönsson ställer upp i vått och torrt! hehe, sjukt bra iaf!
nu sitter jag o väntar på henne o sen drar vi med släp och allt, yay!

idag blev jag så himla glad, stod o packade i bilen massa grejer och helt plötsligt slänger jag blicken bort mot postlådan och ser att ett STORT paket ligger där i och bara väntar på att få bli hämtat..
SPRINGER dit, ja det är sant, vilket känns som en evighet ändå.
Tar upp paketet och läser mitt namn. wie, vilken känsla, love it!

springer in och öppnar paketet och DÄR, ligger mina underbara SKOR!
det är så himla underbart. men jag undrar ju starkt hur jag ska klara av att gå i dom här skorna, haha.

dom var verkligen suveränt fin när man ser dom i verkligheten. LOVE'EM.
klacken är 14 cm hög och platåhöjden 3,5 cm......
GOOD LUCK TO ME!

haha, nu drar jag. älskar den här dan!
puss på er
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0