skön tisdag!

Har idag varit som sagt och fikat med min mormor, det var riktigt mysigt, var på strömpilen och käkade en skagenröra-macka medan mormor tog en kanelbulle . MMMMMMMMMM...

Sen åkte vi till firman och där satt jag en timme och väntade på att Krille skulle sluta, och nu är vi hemma i lägenheten igen och har precis käkat klart, fasen alltså. Vi åt stuvade mackisar och korv, såklart skulle jag hälla på en massa svartpeppar som jag tog med fingrarna, och var tror ni fingrarna hamnade sen?
jo, i mitt öga, så snacka om att jag har ont nu, svider och kliar. INGEN BRA IDÉ! en bra grej att komma ihåg..

Såklart kunde jag inte hålla tassarna ifrån saker o ting på strömpilen, så jag kom hem med ...
Ett franskt manikyr-kit.


Frans & ögonbrynsfärg


Nageltippar + all dess tillbehör..

Så här ska donas!
Tro om jag ska börja greja naglarna nu.

puss på er!
xx







Kommentarer
Postat av: ida h

nageltippar, såg svårt ut? kanske e krille som gör´t ;) Hoppas allt är bra ! kram ida

2010-08-24 @ 17:59:20
Postat av: mostern

Insider-tips finns här för att få snyyyg färg på bryna, hör av dig :)

2010-08-25 @ 08:42:18
Postat av: Patricia

Ida - haha, krille klär mig, fixar mig och tom sätter fast naglar på mig, han gör allt! ;)



Men thereze, jag väntar med de tills du kommer upp så får du hjälpa mig, om du vill!

2010-08-25 @ 10:09:50
URL: http://patriciapersson.blogg.se/
Postat av: lovisa

fan vad snygg du var:o

2010-08-25 @ 10:35:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0