skitbil.

hatar bilar, man ska inte ha nå sånt skräp egentligen. dom är bra när dom är bra, men dom är jäkligt dålig då dom går sönder.

har haft min bil nu (nissan sunny) i 3 månader? tror ni den vill gå längre? ICKE.
fästet till stötdämparen har gått av (pga rosten), fattar inte ett dugg av det, har bara lärt mig meningen utantill nu :P
så den är bara att skrota eller sälja som reservdelsbil.

Länk:
http://www.blocket.se/vasternorrland/Nissan_Sunny_1_6_28890821.htm?ca=4&w=1

iaf, så måste jag säga att jag veeet inte vad jag ska göra med min framtid. önskar att nån bara kunde komma och berätta för mig precis och exakt vad jag ska göra, var, hur och när. Åh va skönt det hade varit!
är ju en bartenderutbildning som jag funderar starkt på, först London, men sen då jag såg att priset blivit höjt så stannar jag nog i Sverige och gör den istället. men jag vet inte, det blir ju så mycket pengar som går till det, då blir jag pank, och om jag inte får nåt jobb efter det är jag ju kördddd.
fan va svårt. behöver verkligen tid för det här.

Nej, nu ska jag gå och sola såhär mitt i natten, SKÖNT.
tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0