seriöst?

SERIÖST.

vafasen gör jag hemma? vaaaad gör jag i Sverige överhuvudtaget?
Jag gör absolut ingen nytta för mig själv eller för någon annan här.
Har precis pratat med James från Kambodja och Lyall som vi träffade i Thai.
Det här går inte längre, fasen, jag blir tokig.
 Om jag inte får något jobb inom 3 veckor vill jag fasen samla ihop mina småpengar som jag
har, sålla igenom mina kontakter efter jobb och sen ta första bästa flyg iväg.

Nån som känner för att haka på?

Jag vill ju inte bo i Sverige? Så vad gör jag kvar här egentligen?
ibland förstår jag verkligen inte på mig själv. knäppt.



Har iaf spanat ut ett land jag vill till ..... men avslöjar det inte än.

Kommentarer
Postat av: Hemen

Alla namn va upptagna så kom inte på något :P

2010-08-27 @ 12:03:16
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0