S-vall!

Ska iaf nog åka till Sundsvall på fredag, eller imorn efter jobb.. vet inte riktigt vilken dag jag ska ta.. SKulle ju gärna vilja ha någon med mej! men alla verkar jobba. men får luska runt lite till..
Vad jag ska göra där får ni läsa då jag kommit hem igen ;)och neeeej, jag ska inte shoppa!
läs det imornkväll eller på fredagkväll ! behövs iaf en släpvagn.. ;)
ÄLLSKAR iaf mitt nya nagellack från H&M, bella's choice.
OCH jag ääälskar min klocka från kroatien! :) den är så stor och snygg!

nu ska nog lillebror ha datorn..
cya babes.
xx


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Meeeeeen, har man skrivit A, måste man skriva B vet du väl :p Nu blev jag ju nyfiken! =)



Kram

2010-08-04 @ 23:10:38
URL: http://bekkiis.webblogg.se/
Postat av: Patricia

haha, det kommer, det kommer .. ;) träna tålamodet!

Kram!

2010-08-05 @ 19:24:17
URL: http://patriciapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0