Musik

Musik gör en ALLTID glad (beroende på vilken smak man har). Har verkligen sjukt svårt att tänka mig leva utan musik. Tänkte iaf lägga upp en spel-lista som jag ÄLSKAR.
Så får ni väl göra som ni vill med den .. hiss eller diss!




Mohombi - bumpy ride                      Melissa Horn - långa nätter


Lazee, norlie & KKV- can i be the one       KKV- Drömlivet



Rihanna&Eminem - love the way you lie     Airplanes - B.o.B ft Hayley



Oskar Linnros - Från och med nu        Dj Mangoo ft Deadline - fanta & rosé



Erik Hassle - where u left me           Daniel Adams-Ray - Dum av dig



Iyaz - my girl                                  Ludacris - All i do is win


det här var en liiiiiiiten del av min långa spellista.
dom här låtarna är SÅ sommar för mig!

andra låtar.....
- Ke$ha take it off, my first kiss
- Tom Dice me and my guitar
- 3OH!3 starstrukk
- Beyonce broken hearted girl
- Akon ft Quentin DJ DI final no shout
- Henok million dollar baby
- Taio Cruz dynamite
- Lazee do it
- Mohombi feat nicki minaj hold yuh (remix)

lyssna och NJUT.
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0