måndag.

dagarna bara försvinner och jag hinner inte med nånting. tro hur länge jag bara kommer gå "hemma" såhär, utan jobb eller nåt. buäh.
idag har jag bara haft en "mysdag" för mej själv. osminkad, det säger väl det mesta.
Har vart ut o sprungit o de var sååååååå skönt, trodde jag skulle spy när jag kom tillbaka, tror då verkl inte jag ska pröva krilles pulver igen... även om det står att man går ner 10 kg om man tar dt, usch.

igår myste jag o krille hemma bara, hade en typisk söndag. kikade på "de bortglömda" var så himla bra!
längesen jag satt o höll för ögonen för en film, men det var grym! ;-)

imorgon funderar jag på att gå med mitt cv till carlings o hoppas på jobb. men jag vill ju som inte bo i umeå,
allt har bara blivit så fel. men just nu vill jag bara ha ett jobb, spelar ingen roll var hur när känns det som.
men vi får se, har ju sökt över hela sverige o har inte hört nåt än från dom ställena, så rätt vad de är.
vilken stad gillar ni bäst?

nej, nu kommer krille-babe hem snart. får se vad vi gör, funderar på att gå på bio
någon dag här. vill ju såååååååå gärna se "i rymden finns inga känslor" men den kommer ju inte förrän på
fredag.



this is me - idag

have a good day!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Stad som stad lite, allt beror ju på lite hur man är och vad man strävar efter.

2010-08-30 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0