Klockan tickar...

Oj, vad tiden går, dagarna går, månaderna och åren. Det rycker bara iväg, känns osm om jag fortfarande vore 14?!
och det var ändå 6 år sen? helt galet, usch vilken ångest jag har för at tbli gammal, vill inteeeee, fy va hemskt.
Men man får försöka tänka på att man är ung än så länge och försöka göra så mkt som man bara kan!

Men det var iaf inte det jag ville komma fram till, utan det jag ville komma fram till var att tiden går så fort, i måndags firade jag och min älskade underbara Kristoffer Byström 2,5 år! helt otroligt.



Tänk, att 2,5 år med dej har gått så fort!


I present fick han en jättefin vit farfarströja (som jag älskade!) och en t-shirt som var v-ringad, stora lila ränder på. SKITSNYGGT! och sen fick han ett jättegulligt halsband som det var en bricka på där jag hade graverat in "Patricia"... Var inte det HUR gulligt som helst?
Snacka om att jag skämmer bort min pojkvän... hur ska det då gå för mina barn i framtiden? ;) hehe.

Och om ni undrar vad jag fick av han - none. Men han glömmer alltid bort datum, födelsedagar, speciella datum (som det här).. är det OK att göra det?
Men han sa att han skulle hitta på nåt, så, i hope so! :) hoppas på en helkväll då han ska uppvakta mig med blommor, massage och bara berätta en hel kväll hur mycket han tycker om mig! haha, helt underbart.

Men vi får se :)
Jobb idag, 16-20.30!
tjing på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0