Hair

hellå där!
IDAG har jag fått håret jag beställt, sjukt bra :) men tog bara clips, det är det lättaste och det bästa!
så nu väntar jag bara på mina underbara zebraskor jag beställt..... längtarrrrr!

försöker iaf ragga folk som ska följa med till sundsvall, men tro mig, det är ABSOLUT inte det lättaste då 99% av dom verkar jobba. vet inte hur jag ska lösa det här, det blir nog till att vänta med "överraskningen" till ett annat tillfälle... hehe ;P inte för det är så stor grej, men ändå :)

och idag, som egentligen alla andra dagar, har jag en enorm längtan nånstans långt härifrån! vet inte var det kommer ifrån? vill åka långt bort, skaffa mig ett jobb och boende och bara leva livet.
kan det låta bättre än så eller?

aja, ge mig ett privatflygplan och typ 500.000.000 så blir jag nog lite mer nöjd ska ni se ;)

ont i huvudet idag. rida? springa? sundsvall?
vi får se vad det bliver.
imorn kommer babe iaf, ska bli mysipys.



tjingeling
xx

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, han har blivit stor lilleman! Ingen liten bebbe längre... =) Tiden går ruggigt fort.



Väntar med spänning på överraskningen... ;)



Kramar

2010-08-05 @ 20:12:43
URL: http://bekkiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0