Fy.

Man mår verkligen inte nå bra av att inte göra nåt, jag behöver ett jobb!!
har inget planerat idag, och det är pisstråkigt. ska jag få ha det såhär var eviga dag tills jag hittar ett jobb?
och vem vet hur länge de kommer ta.. nej. nu är jag hemsk o tycker synd om mig själv. det ska jag ICKE vara.

ska försöka skriva cv'n och skicka in .. eller städa.
nåt sånt trist blir det.

Om nån är i Umeå o känner för att hitta på nåt kan ni ju gärna höra av er! haha.

måste iaf säga att ni har blivit grymt duktig på att läsa min blogg, keep it up!
och glöm inte ....... KOMMENTERA MERA!

pussssss på er

Kommentarer
Postat av: Anette

Ut å sök!! Skriv en cv och far runt på de ställen som du kan tänka dig!!

2010-08-26 @ 11:39:36
Postat av: Albulena

Snygg outfit :D

2010-08-26 @ 12:23:08
URL: http://aalbuuleenaa.blogg.se/
Postat av: Patricia

Anette - jo, har faktistk tänkt på det, men känns som om jag ändå skulle vilja ha med mig någon som moraliskt stöd, hehe. Sen vet jag inte om man gör sånt nuförtiden? åker ut i affärer o hör? :P



Kul att du gillar outfiten :) !

2010-08-26 @ 16:15:04
URL: http://patriciapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0